Torsdag

 
Idag blev det en liten "sovmorgon" för min del, men Diesel var inte
det minsta sugen på sovmorgon utan när klockan var kring 06-tiden
så började han jama, klättra på mig, "boxa" mig i ansiktet och
massa annat i hopp om att få upp mig. Haha sötnosen. Men när
han insåg att jag inte skulle kliva upp så gav han upp och la sig
bredvid mig, myspys.
 
Idag är det torsdag och veckan sniglar sig fram precis som
förra veckan.. Känns som att den här veckan varit hur länge som
helst, haha. Har inga särskilda planer för dagen mer än att försöka
vara lite effektiv under förmiddagen och sedan ta det lugnt framför
tv:n och med Mr Grey under eftermiddagen och kvällen.
Vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0