Tisdag

Ungefär sådär nyvaken känner jag mig just nu..


Idag är det en riktigt trött tjej som sitter här framför datorn, jisses.
När mobilen larmade var jag inte ett dugg sugen på att kliva upp
utan somnade om. Sedan vaknade jag av att Diesel ville gosa
vilket resulterade i att vi gosade/halvsov ett tag, mysigt! Tillslut
masade jag mig upp och nu sitter jag här trött..
 
Ska äta upp frukosten och ta en dusch i hopp om att piggna till.
Sedan hade jag tänkt göra lite pappersarbeten och fixa saker.
Resten av dagen ska bli lugn framför tv:n, hade tänkt påbörja
läsandet av tredje boken om Mr Grey också.

Kommentarer
Postat av: Linii

Sv: Jaa älskar Ikea! Okej, men då var det ju bra att inte åka dit, annars blir det så man köper hem en massa man ändå inte behöver haha :D

2013-10-08 @ 12:34:37
URL: http://liniiplace.blogg.se/
Postat av: NICOLE

men hallå varför går du upp så tidigt??? :O:D

sv ja det är kul :D hittade du något?
Jag ska till ullared snart :D

2013-10-08 @ 20:05:45
URL: http://nnnnicolee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0