Önskelista julklappar

Snart är det dags att köpa julkappar, och här ovanför ser ni
vad jag önskar mig. Överst på listan står såklart Michael Kors-
väskan, den är så himla snygg! Favoritparfymen Alyssa Ashley
"Vanilla" finns självklart också på listan. Sedan hoppas jag få
pengar också eftersom det kommer behövas inför en eventuell
flytt. Presentkort är också något som jag önskar mig - precis
som varje år. Gärna på Gina tricot och H&M eftersom det är där
jag handlar mest. Sist men inte minst så vore en resa något,
men det förblir nog som önsketänkande.
 
Vad önskar ni er i julklapp?

Kommentarer
Postat av: NICOLE

Bra grejer :D Har inte riktigt funderat på det än...

SV nä jag känner så med, själv vet man vad man gör och att det går bra, värre är det med andra för man vet inte vad/hur de gör ;D

Men vad knäppt att handledaren gjorde så.. :O
Det tror jag :D

2013-10-15 @ 18:46:57
URL: http://nnnnicolee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0