Onsdag

 
Nu börjar hösten snart vara över och vintern är snart på ingång.
Träden har tappat massa löv och minusgraderna börjar komma.
När jag vaknade för cirka 25 minuter sedan så var det endast
+0,2 grader ute. Brrr!
 
Den här dagen blir oplanerad, har inga planer överhuvudtaget
och det känns riktigt skönt. Ska in till universitetet en snabbis
för att lämna tillbaka några böcker som jag tidigare lånat.
Vill ju inte få någon påminnelse och behöva betala.
Men förutom en snabbis på universitetet vet jag inte vad som
händer denna onsdag. Har lust att ta det lugnt hela dagen
och bara läsa om Mr Grey och se någon film. Myspys mitt i veckan!
Vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0