Måndag

 
Äntligen är det den här veckan, som jag längtat efter den!
På torsdageftermiddag kommer mamma hit och på fredagkväll
kommer J hit. Ska bli så mysigt och roligt! Nu förstår ni
varför jag längtat.
 
Den här dagen bjuder dock inte på några särskilda roligheter.
Så morgonpigg som jag är så ska jag åka till ICA Maxi om ett
tag och handla. Haha, lär vara jag och pensionärer där vid
9-tiden. Sedan blir det eventuellt att dammsuga här hemma
och mer planer än så har jag inte för dagen. Skönt att inte ha
något planerat utan göra det som faller en in trots att det är en
måndag. Vardagslyx kallas det i mina öron, haha.
Vad gör ni idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0