Fredag

 
Fredag hemma hos mamma med gamla datorn framför mig, precis
som förut. Haha det märks att datorn är gammal, låter ungefär
som ett flygplan och laggar typ direkt jag ska göra något på internet.
Men jag överlever de dagar jag är här hos mamma, orkade inte dra
med min dator från Umeå, så det är ju perfekt att ha kvar den gamla
här.
 
Är mysigt att vara här igen, Diesel har visst saknat mig nu när vi
varit ifrån varandra 3 veckor. Han är så kelig och släpper mig inte
ur synfältet alls, min lilla älskling. Nu ska jag försöka kika vidare
på nätet och sedan hoppa in i duschen.

Kommentarer
Postat av: Linii

SV: Ja hoppas du har en underbar tid hos din mamma :)

2013-10-04 @ 14:22:39
URL: http://liniiplace.blogg.se/
Postat av: NICOLE

så fina ögon!! :)

sv OM han gör!! ;D;D
ja, i augusti nästa år, dock USA :(:( orkar aldrig vänta tills dess ;D

2013-10-04 @ 14:53:06
URL: http://nnnnicolee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0