Tisdag

 
Somnade som en stock igår efter läkarbesöket och lite tv-tittande.
Det är jobbigt att vara hos läkaren, var helt slut när vi kom ut
därifrån. Skakade i hela kroppen och hade huvudvärk.. Men nu när
jag fått många timmars sömn mår jag som vanligt. Dock har jag
börjat med den nya tablettsorten idag så antar att biverkningar
kommer smyga sig på snart. Håller tummarna att jag inte får
svimningskänsla som när jag var i Växjö, det var otäckt!

Men som sagt, än så länge mår jag bra så jag och mamma hade
tänkt åka till Strömpilen. Vi ska strosa runt i affärerna och sedan
storhandla på ICA. Under eftermiddagen väntas lussebullsbak och
jag längtar som en tok efter det, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0