Shoppat

Lite smått och gott från Mias lustgård,
min favorit inredningsbutik i Umeå


Vilken bra dag det här har varit, en härlig onsdag!
Strax före 10 åkte jag och mamma in till stan för att shoppa
och vi var inte hemma förrän 16.30. Blev en lång shoppingtur, haha.
Fick tag i några julklappar och hittade även två saker till mig
själv - en klänning och en till uggle-ljuslykta. Innan vi åkte hem
blev det ett restaurangbesök på Grekiska Kolgrillsbaren, yummie!

Nu sitter jag och väntar att Halvåtta hos mig ska börja.
Sedan blir det att provsmaka en ny glögg med smak av
hallon och lakrits. Någon som testat den glöggen?

Kommentarer
Postat av: NICOLE

Mys :D
SV Jo jag läste det. Hoppas det bara försvinner o blir bra :(
Nä förstår det, en frustration som det inte går att få ut på nåt sätt.. jag menar det finns ju bara där :/
Tack fina du! Blir så glad av dina kommentarer :D

2013-11-27 @ 20:01:09
URL: http://nnnnicolee.blogg.se
Postat av: Kimmey ~ Kung varje dag

sv: Lyx, bara att ta fram när man blir lite sugen då med andra ord :)

2013-11-27 @ 20:38:31
URL: http://bimbolie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0