Onsdag

 
Hej dagvild! Jag trodde det var måndag idag, haha. Kändes precis
som en söndag igår då J åkte hem och imorse när jag vaknade
var jag säker på att det var måndag tills jag såg att det stod onsdag
på telefon. Från en sak till en annan, usch vad det var tomt i sängen
när jag la mig igårkväll. Ingen mysig famn att krypa in i som det har
varit de senaste nätterna. Tillslut somnade jag i alla fall och vaknade
upp hela 9 timmar senare, skönt att sova så många timmar.
 
Idag blir det en sväng till universitetet för att ha ett kortare seminarium
och sedan en föreläsning på två timmar. Skönt att börja 10.40 och
sluta 15.00. När jag kommer hem blir det mat, dusch och sedan
prat med J. Hur kan man sakna någon så mycket?
Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0