Läkarundersökningen

 
I eftermiddag hade jag tid på Norrlands universitetssjukhus för
att fortsätta utredningen gällande mitt blodtryck. Var sjukt nervös
inför det då jag tänkte att jag kanske blir inlagd (eftersom de
hade tänkt lägga in mig förra gången). Fick ta EKG och blodtryck
som vanligt och självklart var det för högt. Sedan fick jag träffa
läkaren och pratade i 1 timme om mitt mående, undersökningar,
prover och så vidare. Proverna såg bra ut, hjärtats rytm och
blodtillförsel såg bra ut även fast pulsen var hög. Men de ska
fortsätta utreda ännu mer så det blir att genomgå ytterligare
en undersökning.. Får hålla tummarna att det går bra och ger
positiva besked! Skönt i alla fall att ha avklarat detta läkarbesök.

Nu ska jag dricka te och se Halvåtta hos mig med mamma.
Sedan blir det CSI och Paradise Hotel innan det blir nattinatt.

Kommentarer
Postat av: Esmeralda

Ojdå! hoppas det inte är något farligt och att du mår bättre snart

2013-11-25 @ 21:34:56
URL: http://getfitandhealthy.blogg.se
Postat av: Esmeralda

sv: jag förstår det, det är säkert jättejobbigt men ge inte upp, allt kommer bli bra ska du se!

2013-11-25 @ 22:16:08
URL: http://getfitandhealthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0