Fredag

Underbara och härliga fredag är äntligen här! Dock blir den inte
på långa vägar lika bra och mysig som de två senaste fredagarna.
För två fredagar sedan kom J hit och förra fredagen hade vi det
mysigt med shopping, restaurangbesök och cider. Något sådant
blir det inte denna fredag.. Men istället blir det hemmaspa med
hårinpackning, ansiktsmask och såna "tjejsaker". Sen ikväll är
det idolmys med te och tända ljus. Myspys! Men innan en ledig
helg är här så ska jag till universitetet för 80 minuters seminarium.
Känns väl sådär.. Men skönt att sluta 10.20.
 
 
Måste även passa på att säga hur gärna jag hade velat vara i
Göteborg idag. Nickelback spelar ikväll på Scandinavium och jag
hade så sjukt gärna velat vara där! Kan ju låtsas att jag är där ikväll
genom att lyssna på dem och titta på konsertbilderna och filmklippen
från förra året då jag såg dem live i Stockholm.
 
Nickelback 12/9 2012 i Stockholm ♥

Kommentarer
Postat av: Liborius

Skönt att ditt seminarie slutar så tidigt ändå:)

2013-11-15 @ 08:17:39
URL: http://liborius.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0