Vita jeans

 
Åh vad jag blir irriterad!! Jag är på jakt efter ett par vita jeans men det
är verkligen skitsvårt att hitta ett par som sitter bra.. Har ett par vita
från H&M sedan flera år men de sitter inte superbra så använder dem
knappt.
 
Carlings har vita Dr Denim-jeans och de satt jättebra upptill när jag
provade. Men jag är ju bara 160 cm lång och har rätt korta ben, så
byxorna "korvade" sig på benen.. Det är inte snyggt! Jag vill ju att
det ska vara "slätt" på benen och inte massa veck. Sen hittade jag ett
par vita jeans på H&M som jag också provade, samma sak där. De satt
jättebra upptill och över rumpan men "korvade" sig på benen. Har även
provat Gina Tricot's "Chloe"-vita jeans men de var inte nog smala i benen
tyckte jag.
 
Har ni några tips på vita jeans som inte "korvar" sig på benen?

Kommentarer
Postat av: *

Ett par med kortare benlängd eftersom du är 1.60. Eller köp de du gillar och be dom sy upp dom på jc, kostar typ 200 :-)

2013-05-08 @ 17:22:16
Postat av: Natalie Salazar

haha dem små liven är ju så söta :)

Snyggt med vita jeans! hoppas att du hittar :)

2013-05-08 @ 19:59:43
URL: http://natalies.se/
Postat av: mlie

ohh måste hitta ett par vita jeans nu till sommaren!!

2013-05-08 @ 20:11:33
URL: http://mlieaxelsson.se
Postat av: Natalie Salazar

aaa det är drygt det ska ju passa från början :)

2013-05-10 @ 16:20:07
URL: http://natalies.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0