Torsdag

 
Första gången på över en vecka som solen inte skiner. Nå ja,
idag passar det ganska bra att den inte vill visa sig för jag har
lite sysslor att göra idag.
 
10.30 har jag tid på vårdcentralen, ska ta blodtryck och EKG (igen!).
Är tredje gången på tio dagar, så less. Vill vara färdigutredd nu, nu, nu
så jag slipper besöka vårdcentralen och sjukhuset så ofta.. När jag är
färdig där ska jag hem för att bädda rent i sängen, sortera tvätt och
packa litegrann. Fullt upp!
Vad ska ni göra idag, några planer?

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: NUUUU är äntligen veckans blogg avgjord, men idag valde Random.org en annan blogg som vinnare. Men gå in och kika på den - himla trivsam! :)

2013-05-23 @ 12:33:50
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: Tack, shit vilken strid det har varit. Vi har seminarium 3/6 och sedan får vi skicka in en slutversion - om vi inte blir godkända på plats, men det är vääääldigt ovanligt - inom en vecka efter det :D HOOOOPPAAAAAASSSS!!!

2013-05-23 @ 12:36:37
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0