Tisdag

 
Trots en väldigt tidig uppstigning känns det helt okej. Är laddad
inför sista skoldagen. Nu kör vi och har det sista examinerande
seminariumet denna termin! Idag ska terminens sista grupparbete
redovisas och det ska visst även vara en liten granskning/opponering.
Som alltid när det gäller examinationer är jag lite smånervös, men jag
hoppas att det går bra. När den här dagen är över får jag njuta av
att det dröjer till september innan jag gör någon uppgift igen, hihi.
Ska fira det med någon bra film, te och fruktsallad. Låter väl inte helt fel?
Hoppas ni får en bra dag och håll tummarna för mig!

Kommentarer
Postat av: Alva

Fin blogg , kika gärna in min om du har lust och va gärna med i min veckans blogg :)

KRAM

2013-05-28 @ 11:28:38
URL: http://alvastohlt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0