Söndag

 
Danmark vann ESC, men jag kan inte säga om det var bra eller dåligt
eftersom jag inte ens minns vad det var för låt. Haha. Är inte så
brydd om ESC utan slutade se redan vid 23-tiden innan alla bidrag
hade sjungit färdigt.
 
Vaknade imorse som vanligt vid 08-tiden, och har precis fått i mig
frukost. Solen gassar för fullt där ute och termometern visade +25.
Idag blir det att sola ryggen för jag har bränt mig för djävulskt på
bröstet.. Aj aj! Senare vankas tvättstuga, som alltid på söndagar, haha.
Kanske tar en promenad till Coop också för att handla lite frukt och bröd.
Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: liborius

jag tyckte hon var en värdig vinnare:)
sv. ja juridik är intressant men väldigt svårt kan jag tycka!

2013-05-19 @ 10:39:03
URL: http://liborius.se
Postat av: LindaViola - mamma till två!

sv; Tack tack :)

2013-05-19 @ 10:49:21
URL: http://lindaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0