Shoppat

Hela den här dagen har jag och mamma spenderat på stan.
Åkte in till stan vid 09.30-tiden och var hemma först klockan 16.
Bild det jag köpt kommer upp imorgon. Sprang runt på massa
affärer idag och däremellan blev det en fikapaus på Barista.
Som vanligt blev det en Mocca Latte och morotskaka för min del, hihi.
 
 
Under kvällen har en del godsaker slunkit ner i magen. Bland annat
tacos och lite chips. Mumsigt värre. Vi har tittat på Let's Dance och
nu sitter jag bänkad framför CSI Miami. Ögonlocken börjar kännas
lite tunga så snart ligger jag nog nerbäddad i sängen. Pensionärsvarning -
I know.

Kommentarer
Postat av: Carolina Thoor

Jaha mysigt :D

2013-05-10 @ 23:12:22
URL: http://knaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0