Schema

 
Idag är det dags för föreläsningar hela dagen lång.. Mellan 10-16
är det föreläsningar om evidensbaserad praktik (EBP). Känns inte allt
för lockande.. Blir en liten omställning eftersom jag inte suttit i skolbänken
och lyssnat på föreläsningar sedan februari. Dock är det inte säkert att
jag kommer vara på sista föreläsningen, istället blir det kanske att träffa
gruppen och börja kolla på något case till grupparbetet. Vi får väl se.
Hur som helst blir det en lång dag, hoppas att jag överlever dagen. Hade
Ingen banan eller äpple att ta med, så istället har jag fixat iordning lite
jordgubbar och honungsmelon att äta. Inte illa!

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: ja, men vår är ju en magisteruppsats på 30 hp, så det blir ju längre. Men jag tycker att det är oooonöööödigt långt alltså.. det blir inte bättre av omfånget.

2013-05-07 @ 09:40:52
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: Nicole

Sv ja men gör så du :D

2013-05-07 @ 12:46:44
URL: http://nnnnicolee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0