Lista

1. Vad heter du? - Mia
2. När är du född? - 14 september 1991
3. Hur många syskon har du? - 2 halvsyskon
4. Pratar du några andra språk än svenska? - Engelska
5. Har du en stationär dator eller laptop? - Laptop
6. Äger du en ipod? - Nej
7. Skulle du hellre ta bilden eller vara med på bilden? - Beror på..
Ibland gillar jag att vara med på bild och ibland tar jag hellre bilden.
8. Vilken var den senaste filmen du såg? - American Pie - Beta house.
9. Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? - Beror på hur
mycket jag vinner. Skulle köpa en resa om det är lite mer pengar.
10. Vilken är världens bästa artist just nu? - Nickelback och Shinedown
sviker aldrig.
11. Vilken är din favorit attraktion på ett nöjesfält? - Är inte så mycket för
att åka.. Jag gillar istället när man köper lotter, kastar ner burkar och försöker
vinna massa choklad.
12. Är du blyg inför det motsatta könet?
 - Kan vara ibland, men inte om
personen är pratglad. Då flyter det på.
13. När flög du senast? - I september när jag var till Stockholm och såg Nickelback.
14. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? - Ja vill ha en
tredje tatuering.
15. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? - Han får göra det om
han vill, hihi.
16. Vad har du med dig in på bio? - Det är allt möjligt. Popcorn, coca-cola
och något smågodis som tex gott och blandat.
17. Gillar du att flyga? - Nej fy jag hatar det! Får så sjukt ont i öronen.
18. Gillar du din boende situation? - Jodå.
19. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? - 6 timmar.
20. Vilken är din favoritfrukt? - Melon eller jordgubbar, mums!
21. Hur gammal blir du nästa födelsedag? - 22 år.
22. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? -
Tycker det funkar lika bra med båda könen, ingen skillnad.
23. Hur valde dina föräldrar ditt namn? - Efter morfars mamma tror jag.
24. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? - "Det kommer bli bra".
25. Skulle du någonsin hoppa fallskärm? - Aldrig i livet, höjdrädd så det
sjunger om det. Haha!
26. Stör det dig om någon säger att den ska ringa men inte gör det? - Ja.
27. Vilka kändisar har du blivit jämförd med? - Serena i Gossip Girl,
förstår inte vad det är för likhet med henne? Vi är inte ett dugg lika.
28. Vad hade du hetat om du var kille? - Vet ej.
29. Vad är det första du gör på morgonen? - Går på toaletten.
30. Vilken konsert var du senast på? - Nickelback.
31. Vad har du för färg på tandborsten?
 - Rosa såklart, hihi.
32. Har du varit med på TV nån gång? - Yes.
33. Har du levande blommor i ditt rum? - Tyvärr är jag tråkig och har inte
det nu eftersom jag kommer vara borta så mycket i sommar. Då dör ju alla..
34. Vilken är den dominerande färgen i din garderob? - Svart, vitt och rosa.
35. Hur ser dina sängkläder ut? Svarta med kinatecken.
36. Vad får dig att koppla av? - Se på tv med en mugg te.
37. Vad ska du syssla med när du blir pensionär? - Baka och ta hand om
barnbarnen kanske? Haha
38. Vilken var din bästa ålder?
 - Gillar den åldern jag har nu.
39. Är du känslig? - Ibland, särskilt under "tjejperioden".
40. Hur många barn vill du ha i framtiden? - 2.


Kommentarer
Postat av: Carolina Thoor

Jaha :) vad ska du göra hos läkarn? :/

2013-05-12 @ 18:22:06
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: LindaViola - mamma till två!

sv; Okej, vad mysigt :)

2013-05-12 @ 19:20:04
URL: http://lindaviola.blogg.se/
Postat av: NICOLE

Får jag sno denna? :o länkar givetvis :)

2013-05-13 @ 17:13:51
URL: http://nnnnicolee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0