Effektiv

Började min förmiddag med ett besök på vårdcentralen (igen!),
är verkligen stammis där. Fick ta både blodtryck och EKG, gick väl
som jag förväntade mig - blodtrycket var bra men pulsen för hög..
Får väl se vad läkaren säger när hon ringer. Nästa vecka är det
dags för ultraljudsundersökning av njurarna i alla fall. Läskigt!
 
Förutom ett läkarbesök har jag varit riktigt effektiv idag. Har hunnit
med en resa in till Umeå, sorterat tvätt, bäddat rent i sängen,
varit till affären, lagat mat och så vidare. Det är väl inte så illa?
Nu förtjänar jag att ta det lugnt i soffan och det är precis vad
jag gör. Väntar att Halvåtta hos mig ska börja och sedan blir
det Tonårsbossen. En bra tv-kväll väntar alltså.
 

Kommentarer
Postat av: NICOLE

KOllade också på :D halv8 var så bra, tyckte värden var mysig :) lite smågalen ;D

SV åh va gött :D har den blivit godkänd nu??!
ja eller hur :D han / de är så fina!

2013-05-23 @ 21:50:02
URL: http://nnnnicolee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0