Dag 18 - Favoriter

Jaha vad ska jag skriva här? Favoriter av vad? Gör en lista på några
saker.
 
FAVORIT
Parfym: Alyssa Ashley - Vanilla
Body butter: Strawberry från The Body Shop
Doft: Vanilj, jordgubb och hallon
Färg: Rosa
Mat: Grillat eller plankstek
Dryck: Coca-cola
Alkoholdryck: Smirnoff Ice
Syssla: Mysa framför någon film
TV-program: Halvåtta hos mig, CSI Miami, Criminal minds
Film: A walk to remember, Fast & Furious-filmerna
Låt: This means war, tröttnar aldrig på den
Artist: Nickelback
Inredningssak: Ljuslyktor, jag älskar det!
Bok: Liza Marklund's böcker är riktigt bra
kroppsdel på motsatta könet: Armarna
 

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Kul, min favorit body butter var passionsfrukt, men den är tagen ur sortimentet :(

sv: Haha jag vet, jag har bara aldrig lärt mig att man gör så... MÅSTE lära mig att låsa, men alltså... jag är sämst :P

2013-05-10 @ 13:41:14
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: NICOLE

Sv förstår det!! :D .

Tänkte bara en påminnelse så du inte har lagt till någon annan :)

2013-05-10 @ 13:45:48
URL: http://nnnnicolee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0