Dag 16 - Jag är rädd för

Här blir svaren någorlunda lika som under "Dag 7 - jag hatar".
 
Jag är rädd för getingar vilket gör att jag börjar vifta när de kommer
nära. Inte så bra för då blir de bara sura och börjar flyga ännu närmare
mig. Usch! Sen är jag rädd för att gå till läkaren också, haha. Ja jag
är faktiskt 21 år.. Hatar verkligen att vara där. Är inte rädd när jag
går på mina blodtryckskontroller för då vet jag ju vad de gör. Men
när jag inte vet vad som kommer hända då är jag rädd. Jag vill veta
vad de ska göra och varför. Ni kan ju tänka er hur rädd jag är inför
läkarbesöket på NUS. Har inte en aning om vad läkarna ska göra
bara att det blir massa undersökningar för att se hur det är med mitt
hjärta och njurar. Rädd är nog bara förnamnet, usch!

Kommentarer
Postat av: Carolina Thoor

Verkligen inte kul att kunna springa själv i skogen...

Jaha, hur lång tid tar det att åka? :)

2013-05-08 @ 12:58:27
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jag är också livrädd för att gå till läkaren, hatar det! Söker knappt vård ens om jag behöver det haha.

2013-05-08 @ 15:04:02
URL: http://patriciac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0