Check, check, check

 
Idag har jag bockat av flera saker från min "att göra"-lista.
Började morgonen med ett besök på sjukhuset för att göra ytterligare
en undersökning - ultraljudsundersökning av njurarna. Gick rätt bra,
var inte så svårt att ligga på en brits och hålla andan ibland, haha.
Dock var jag sjukt nervös när biomedicin analytikerna rabblade massa
konstiga termer, jag trodde att de hade hittat någon cysta eller liknande.
När undersökningen var klar kollade två läkare på bilderna och något som
klottrats ner på papper, och efter någon minut gav läkarna ett preliminärt
svar åt mig. Det verkar som att allt är bra med mina njurar och det fanns
visst inga förträngningar och cystor på njurarna. Känns skönt.

Efter undersökningen åkte jag hem och städade hela lägenheten
grundligt. Dammsög, skurade, dammtorkade, rengjorde toaletten och
så vidare. Duktigt värre! Efter allt städande har jag tagit det lugnt
framför tv:n med diverse olika tv-program. Torsdagar är verkligen
"tv-kvällar", finns massor att se då.
Vad gör ni ikväll?

Kommentarer
Postat av: NICOLE

Åh vad skönt att det inte var något, som de såg :)
Och va najs med en helt städad lägenhet!! :D

Sv. Ja verkligen! Men inte idag, Ullared idag! Vill inte sitta i en varm bil :(

2013-05-31 @ 07:21:55
URL: http://nnnnicolee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0