Svar på frågestunden del 2

Här kommer del 2 av svaren på frågestunden.
 

Felicia
1. Har du någon favoritbutik?
2. Vad är det bästa du vet?
3. Vilka länder har du varit i?
Svar: 1. Gina tricot!
2. Det bästa jag vet är när man är helt ledig en dag, shoppar
och äter middag/fikar på stan. Det är nog en av de bästa sakerna
som finns! Sen min katt Diesel såklart, hihi.
3. Har bara varit i Sverige, Finland, Spanien och Gran Canaria.


Emelie
1. Favorit klädesplagg?
2. Vad får du inspiration till bloggen från?
3. När började du blogga?
Svar: 1. Jag älskar min kamouflage-skjorta, big love!
2. Det är jätteolika, ibland kommer jag på massvis att skriva om och sånt där.
Men Weheartit är en bra sida som alltid funkar.
3. Började blogga i november 2006, cirka 6 ½ år sedan.

 

Denise
1. Är du helsvensk?
2. Vad är din högsta dröm?
3. Vad är ditt drömjobb?
4. Vad är du rädd för?
Svar: 1. Ja båda mina föräldrar kommer från Sverige, men längre bak
i släkten har vi visst finska släktingar så nån procent finne finns
kanske i mig.
2. Högsta drömmen är att vinna miljoner så jag kan köpa det jag vill.
3. Drömjobbet är socionom, det är det jag verkligen vill jobba med.
4. Jag är rädd för mycket, haha! Hatar höjder, hissar och getingar
så det sjunger om det, usch.

 

Rebecca
Bakar du ofta? isåfall vad är det bästa med att baka? :)
Svar: Det går i perioder, ibland kan det bli oftare bakning och ibland
går det aslänge mellan gångerna. Beror väl litegrann på hur fullt det är
i frysen, haha! Det bästa med att baka är att det är kul, och sen får man
äta den goda smeten, hihi.

Agnes
1. hur många unika har du per dag?
2. vad är ditt besöksrekord (unika besökare)?
Svar: 1. Unika besökare kan variera jättemycket från dag till dag.
Ibland har jag cirka 70 läsare, ibland 200 och ibland mer.
2. Mitt besöksrekord var för några år sedan, typ 2007-2008. Då hade jag
kring 2 000 besökare på en dag om jag minns rätt.

 

Linn
1. Minne för livet?
2. Bloggar du följer dagligen?
3. Hur blir en blogg bra i dina ögon?
Svar: 1. Det finns många minnen som jag aldrig kommer glömma. Men det
största är när jag fick se Nickelback live i september 2012. Det bästa som hänt mig!
Sen finns det andra minnen som jag tyvärr inte delar med mig av..


2. Finns många bloggar jag följer dagligen, är minst 20 stycken.
3. I mina ögon innehåller en bra blogg allt möjligt. Det ska skrivas om vardagen,
vara mycket bilder, musik, listor, klädtips och sånt där. Det ska innehålla lite
av varje. Men bilder är viktigast. Dock får det inte vara för många bilder i
inlägget för då blir det bara jobbigt.

Sandra
1. Favorit artist?
2. Vilka artister har du sett live?
3. Vad har du lagt mest pengar på under det senaste året?
4. Favoritstad?
Svar: 1. Favoritartister är älskade Nickelback och Shinedown,
tröttnar aldrig på dem!
2. Oj jag har sett massa artister live eftersom jag bland annat besökt
Lulekalaset (festival) varje år. Men et litet axplock av artister som jag sett live:
Nickelback (bästa konserten någonsin!), Daughtry, In Flames, Veronica Maggio,
Raubtier, Pain, Takida, EMD, Danny Saucedo, Ola, Darin, The Poodles,
Raised Fist, Europe, Sweet, Da Buzz, Basic Element, Brolle och många fler..
3. Mest pengar har spenderats på kläder, hihi och även på tågbiljetter
och konsertbiljetter.
4. Jag älskar Umeå, en underbar stad att bo i. Men förut den så tycker jag
om Växjö massor, tycker det är en himla mysig stad med jättefina hus.

 

Erika
Vem tycker du själv att du är lik? (Kändis alltså) :)
Svar: Åh jag vet verkligen inte vilken kändis jag är lik.. Ser ni
någon likhet med någon kändis?

Emma
Vad skriver du uppsats om? :)
Svar: Jag och en klasskompis skriver om skillnader och likheter mellan
att växa upp i kärnfamilj respektive med ensamstående föräldrar.
Riktigt intressant och roligt!


Kommentarer
Postat av: Carolina Thoor

Vill oxå baka! :D

2013-03-14 @ 16:44:11
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: Carolina Thoor

Himla jävla blogg.se...

2013-03-14 @ 17:31:02
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: Natalie Salazar

va snällt för att du tror det :) kanske ska testa då :P

2013-03-14 @ 19:04:45
URL: http://natalies.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0