Söndag

 
Har ni kommit ihåg att vrida fram klockan en timme?
Jag vaknade redan vid 07-tiden men låg kvar och myste med
Diesel i nästan 1,5 timme. Myspys!
 
Den här dagen blir lite lugnare än vad de andra dagarna har varit.
Jag ska fixa till mig och sedan läsa några kapitel av uppsatsen för
att se ifall det är stavfel och så vidare. Därefter ska jag gå ut på
promenad i solskenet. Så himla härligt väder! Sen ikväll blir det
att spela Bingolotto med mamma, hoppas vi vinner något.
Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Julia

Idag ska jag ut och rida och springa :)
hoppas du får en fin dag!
kram

2013-03-31 @ 10:39:33
URL: http://typliia.blogg.se
Postat av: NICOLE

Sv tack själv finis!

Haha åh, man är glad för att vikten är 'nere' och lite fett försvinner samtidigt som man vill vara kvinnligt fin med kurvor osv :)

Ha en fin dag! :) har ni soligt?

2013-03-31 @ 11:02:36
URL: http://nnnnicolee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0