Onsdag

 
Jag är lite smått dagvild när jag är hemma hela veckorna,
haha. Idag trodde jag att det var torsdag, är en dag i förväg.
Som förra veckan trodde jag det var fredag på onsdagen och
när det väl blev fredag, ja då kändes det som en söndag. Knasigt.
 
Den här dagen lär det inte bli så mycket pluggane faktiskt, skönt.
Ska fixa med en intervju och koda samt kategorisera den, sen kan
jag nog inte göra något annat förrän på måndag. Har ont i magen också
så sitter här i min one piece, myspys. Blir nog att spendera större delen
av dagen här i soffan.
 
Håll utkik här på bloggen för idag kommer en frågestund upp.
Ställer ni frågor i den så blir ni länkade

Kommentarer
Postat av: felicia

Sv: okej segt :/ vakna nyss :)

2013-03-06 @ 07:10:49
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: Linda Lövberg Hjären

hehe jaa :D vad roligt med frågstund .D

2013-03-06 @ 07:32:36
URL: http://lindahjaren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0