Måndag

 
En ny vecka är här och för många innebär det sportlov, men
inte för mig. Lov existerar inte ens på universitetet, sorgligt men
sant.. Här är det inget lov utan här kliver man upp efter klockan
05 för att hinna med bussen som går om cirka en timme.
Ska nämligen in till universitetet för att leta efter en bok på biblioteket.
Sedan passar jag väl på att sitta där en stund och jobba eftersom
ett grupprum är bokat. När jag kommer hem fortsätter pluggandet
och sedan får vi se vad som händer under eftermiddagen och
kvällen då jag ska vara ledig. Möjligtvis glo på Skilda världar och Ullared.

Kommentarer
Postat av: Carolina Thoor

Usch vad jobbigt..

2013-03-04 @ 07:23:18
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: FeliciA

Hade sportlov förra veckan så dags för skola idag igen, segt :p

2013-03-04 @ 11:02:08
URL: http://Feliciaholmgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0