Måndag

Ställ frågor i frågestunden och bli länkad!
 
 
En ny vecka är igång och jag startade den redan 05.20.
Usch vad trött jag var! Kan inte fatta att jag klev upp den tiden
varje dag under sommaren när jag jobbade och då var jag ofta
pigg.
 
Idag ska jag i alla fall till universitetet en stund för att träffa
Michaela. Vi ska planera hur empiri-kapitlet ska delas upp och
sånt där, sedan är det även träff med handledaren. Hoppas och tror
det går bra. När jag kommer hem blir det att skriva på C-uppsatsen.
Har varit himla skönt att vara ledig från den några dagar men nu
är det dags att fortsätta arbeta med den. Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: felicia

Sv: usch då det va tidigt :(

2013-03-11 @ 06:51:33
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: mergimtare ♛

Supersöt blogg ♡ Lust att göra ett bloglovinbyte?:)

2013-03-11 @ 07:46:03
URL: http://meeergimtare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0