Måndag

 
Midsommaren är över för i år och nu är det "back to buisness"
som gäller. Det är ingen lugn comeback, snarare tvärtom.. Måste åka
in till jobbet tidigare idag för att hinna med allting. Har en utredning
som ska skrivas färdigt innan telefontiden börjar, sedan blir det
att ringa samtal, åka iväg på två hembesök samt skriva mer utredningar.
Ja ni hör ju.. Jag tror denna dag kommer gå rätt fort eftersom det är
mycket att göra.  Kvällen då? Då kommer jag vara död och ligga i
soffan halvsovandes, haha. Men nu är det dags att fixa i ordning mig
och vid 06.30 ska jag köra iväg mot Kalix.
Vad är era planer för den här måndagen?
 

Kommentarer
Postat av: Linda Lövberg Hjären

Jag bor inte jätte nära växjö, men ska plugga på distans då :) Så att jag kan jobba & tjäna pengar också :)

2013-06-24 @ 08:57:34
URL: http://lindahjaren.webblogg.se/
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: det har jag verkligen :)

Var din midsommar bra? :)

2013-06-24 @ 12:59:02
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0