Hektisk dag

Puuh... Vilken dag det har varit! Det har varit galet stressigt och
hektiskt på jobbet. Men ska jag se det positivt så fick jag övertidstimmar
som jag kan ta ut senare. Har hunnit med att skriva sju utredningar,
varit på två hembesök, ringt massa telefonsamtal samt hunnit lösa
ett "akutläge". Inte underligt att det varit stressigt..
 
Kvällen ska bli raka motsatsen mot jobbdagen, nu ska jag ta det
lugnt i cirka tre timmar innan det är dags att sova. Har betalat
räkningar och nu ska jag snart ringa J. Sedan är det dags för
fruktsallad och Halvåtta hos mig.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: NICOLE

skönt med en lugn kväll efter en sådan stressdag :D Jag ska se halv 8 och sen allsången på liseberg ;D hahaha
är också sååå trött efter första dagen på de nya jobbet :)
sv ja men visst är det mysigt! ännu en sak vi är lika med ;D

2013-06-24 @ 18:47:06
URL: http://nnnnicolee.blogg.se
Postat av: NICOLE

Sv förstår det!! :((
På grillen jag jobbar på så kan set vara lugnt vid 5,6 men sen halv 7 kommer det flera bilar... (Vi stänger 7) ett par ggr har har jag fått stå till 21 / 21.30
:(

Nä, viker lådor och paketerar ;)

2013-06-24 @ 20:20:42
URL: http://nnnnicolee.blogg.se
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: Det låter verkligen superbra!

Jag har gjort allt annat än att stressa idag, en riktig LATDAG minsann ^^ Men nu är det över, imorgon börjar "nya livet" igen. Träning, dygnsrytm och rutiner. IGEN! Att man aldrig lär sig.

2013-06-24 @ 22:29:27
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0