Dagens

Dagens skönaste: Att det är lördag och helg, så skönt!
Dagens längtar efter: Då jag åker ner till Växjö
Dagens vill ha: Chips och dipp
Dagens roligaste:
Bilåkandet, haha.
Dagens tråkigaste: Att tiden gått lite sakta ibland
Dagens planerade tv-tittande: Sommarkrysset nu.
Dagens bästa: Att jag är ledig imorrn också, hihi.
Dagens humör: Utvilad
Dagens smink: Osminkad
Dagens frisyr: Hästsvans
Dagens goda: Vattenmelon, mumsigt värre!
Dagens klädsel: Mjukisbyxor och ett linne
Dagens middag: Strips och lövbiff med bearnaisesås
Dagens dryck: Cappuccino, kaffe och bacardi breezer
Dagens godis: En sportlunch
Dagens telefonsamtal: J

 

Kommentarer
Postat av: NICOLE

sv ja det är inte kul alls :( ska börja på måndag med mitt nya liv :)

nä okej, :) har den gröna med men den rosa är min favvo :)

2013-06-29 @ 23:39:36
URL: http://nnnnicolee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0