Belöning

 
Idag är första gången på över tre månader som jag har haft huvudvärk.
När jag började äta min blodtrycksmedicin i mars försvann huvudvärken
och jag har inte haft det en enda gång sedan dess. Men idag kom det.
Som tur var försvann det under lunchrasten då jag gick ner på stan.
 
Under mitt besök på stan köpte jag med wienerbröd till mig och kollegan,
tycker vi var värda det efter en stressig helvetesvecka. Wienerbröd och kaffe
var en liten men bra belöning. Det gjorde att jag orkade med ytterligare en
vårdplanering på sjukhuset. Nu är jag hemma och ska ladda batterierna för
morgondagens arbete, det ska göras genom att se Halvåtta hos mig,
Hell's kitchen och äta vattenmelon.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

mysigt :D
sv jadå , men jag tycker det har blivit mycket nu.. var så himla duktig förut och tränade / åt bra. Nu är

2013-06-27 @ 19:20:20
Postat av: nicole w

mysigt :D
sv jadå , men jag tycker det har blivit mycket nu.. var så himla duktig förut och tränade / åt bra. Nu är

2013-06-27 @ 19:20:24
URL: http://nnnnicolee.blogg.se/
Postat av: NICOLE

mysigt :D
sv jadå , men jag tycker det har blivit mycket nu.. var så himla duktig förut och tränade / åt bra. Nu är det borta typ :(
nä jag går inte heller upp i vikt men man inbillar sig ju att det sätter sig på benen och magen. Jag iaf :/

2013-06-27 @ 19:20:58
URL: http://nnnnicolee.blogg.se
Postat av: basebollivet.blogg.se

Vattenmelon. Så gott.

2013-06-27 @ 22:12:53
URL: http://basebollivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0