5 sanningar om mig

 
♥ Jag älskar att shoppa, kan inte gå på stan utan att köpa något.
 
♥ Jag har sjukt svårt att svälja tabletter. Som tur är så går det bra
med mina blodtrycksmediciner eftersom de är småa.
 
♥ Jag är less att vara under utredning på sjukhuset, vill veta NU vad
det är som orsakar mitt blodtryck. Är livrädd för vad ultraljudet på mina
njurar ska visa..
 
♥ Jag ser mycket på TV. Masterchef, Hell's kitchen, Halvåtta hos mig,
Ullared, CSI, Criminal minds, Snooki & Jwoww, Teen mom osv.
 
♥ Nickelback har varit mina favoritartister i över 10 år, och jag har fortfarande
inte lessnat på dem.

Kommentarer
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Kul att läsa:) Jag har också sjukt svårt att svälja tabletter. Usch!

2013-06-03 @ 14:48:33
URL: http://patriciac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0