Stressigt!

 
Vilken jäkla dag det har varit! Jag trodde att det skulle bli en
hyffsat lugn dag men istället blev det helt tvärtom - galet stressigt!
Har varit två vändor på sjukhuset för vårdplaneringar, och däremellan
skrivit två utredningar om särskilt boende. Lägg till att telefonen har
ringt som en galning också, då har ni min dag! Ändå har jag inte hunnit
skriva utredningarna om dagens vårdplaneringar..
 
Kan säga att det är riktigt skönt att ha kommit hem nu efter en så stressig
dag. Sitter och ser Catfish: The tv-show just nu, ska läsa lite bloggar och
senare blir det kanske ett besök till mormor eftersom det inte blev av igår.
Har hört att det ska finnas nybakat fika där..
 

Kommentarer
Postat av: Linda

För att antingen skulle en av mig & mina kollegor jobba hela veckan.. eller dela upp de :) Så därför delade vi upp veckan istället. Så jag tog hellre 2 dagar i mitten av veckan än att jobba fredag :) Så nu är dagen förbi & ska bara jobba imorgon =) Sen är det semester igen :D

2013-07-03 @ 18:12:53
URL: http://lindahjaren.webblogg.se
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: ja, det sitter ju där hela livet, så det tåls att tänkas på ^^ Var är placeringen då? :)

2013-07-03 @ 21:40:49
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: emilia

sv; visst är det skönt att vara ledig men när man jobbar tjänar man ju pengar ;)

2013-07-03 @ 22:10:57
URL: http://emiliaalundiin.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0