Quotes

 
 

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: De hade ett inslag om att fler och fler väljer att gifta sig och då fick jag och Erik vara med och prata om vårt :)

2013-07-30 @ 15:24:39
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: Isabelle

bloglovinbyte? :)

2013-07-30 @ 21:19:25
URL: http://issanrz.blogg.se
Postat av: NICOLE

sv hehe ja :) väldigt lyckligt lottad, har kompisar som knappt kan leva normalt då :/ men har aldrig de längre så de är ju fiiiint :)

så gott :D har nu bytt det mot lite godis ;) hhe

2013-07-30 @ 21:21:32
URL: http://nnnnicolee.blogg.se
Postat av: Wilma

Hej där!
Jag vill skriva att jag tycker din blogg är underhållande. Och Mycket tänkvärd, framförallt då det kommer till blodtrycket. Du är väldigt ung, som jag. Och jag har alltid haft lågt blodtryck. Men nu senaste 4 månaderna så har det varit kraftigt varierande, Det har kunnat vara väldigt högt ena stunden och helt normalt andra.. Vi har inget högt blodtryck i släkten o båda mina föräldrar har lågt.. Lider ju dock utav ångest så kan väl eventuellt ha med det att göra men tvivlar på det faktiskt. För har alltid haft ångest i stort sett, sen ja va barn.. O har inte haft ett sånt här blodtryck ändå.. Åkte in till sjukhuset några gånger då ja va orolig osv, och efter några gånger så va de en sköterska som kom fram o sa att hon kände igen mig,eftersom att ja är så ung och har ett högt tryck, hon sa att det typ inte fanns någon i den här åldern som hade det. Att det va jätteovanligt. Har dom sagt de till dig någon gång? och hur farligt det är osv? Tycker ä ndå de va respektlöst av henne att gå fram o uttrycka sig så o dessutom säga att de e sååå farligt. Hade redan ångest lix....

Ville mest veta va du har fått höra om ditt blodtryck? om du vet andra i vår ålder som har det...

Ha det bra så länge kram.

2013-07-30 @ 23:59:26
Postat av: lisa

Hej

2013-07-30 @ 23:59:46

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0