Klippt mig

Under den här jobbdagen har jag lärt mig nya saker. Det är det som
är så himla roligt med jobbet, man lär sig något nytt hela tiden.
Idag har jag påbörjat processen när en klient vill ansöka särskilt boende
i annan kommun. Någonting som jag aldrig har gjort tidigare. Har bara
gjort "vanliga" särskilt boende då det handlar om att ansöka i den
vanliga kommunen. Så det här blir spännande och roligt!

Kvällen har jag spenderat hos grannen tillsammans med mamma.
Grannen är frisör så hon fick klippa mig, vart nöjd trots att cirka
10 centimeter försvann. Mamma fick vara med och agera tolk eftersom
grannen bara talar finska. Men det gick det också, haha. Nu ska jag
kika runt lite och förbereda inför morgondagen, sedan är det dags att
sova.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0