Fredag

 
Sista jobbdagen för veckan är här, härligt! Dock blir det inte en lugn
fredag som jag hade hoppats på. Jag jobbar ensam den här fredagen
också och ska iväg på två vårdplaneringar, ha telefontid samt skriva
utredningar. Ni hör, det kommer bli stressigt.. Usch.
 
Får väl försöka tänka att jag får helg och ledigt efter klockan 16.00.
Då blir det att åka hem och fräscha till sig, för sedan väntar en
rolig pubafton/hemvändarkväll. Det är pizzabuffé på kiosken och
samtidigt hemvändarkväll, musik och alkoholhaltiga drycker. Hoppas det
blir lika skoj som sist!
Vad ska ni göra denna fredag?
 

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: okej :) Jag vet faktiskt inte. Bara laaaata mig tror jag bestämt ;)

2013-07-26 @ 10:31:49
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0