Akut hela dagen

 
Vilken lättnad att den här arbetsdagen är över! Har skrivit så tangent-
bordet har glött i princip, haha. Under mina timmar på kontoret har jag
hunnit skriva åtta (!!!) utredningar, både gällande särskilt boende och
ordinärt boende. Sedan fick jag två akuta ärenden också.. Men allting
löste sig och jag hann göra färdigt. Kan säga att det kändes himla
skönt att stänga dörren och gå ut ur byggnaden när arbetsdagen var
över. Såna här dagar får man verkligen tänka på positiva saker/
något man längtar efter för att man ska orka ta sig igenom dagen och
all stress. Då är det ju bra att jag har Växjö-resan att tänka på och
allt vad den kommer innehålla (Ullared, Liseberg, Göteborg, Öland
osv).
 
Nu är jag hemma och ska förbereda lite inlägg, läsa bloggar och
ta det lugnt. Senare blir det ett besök hos mormor för att äta nybakat
fika, mums! Hade gärna velat vara i Kalix nu och se den årliga rallycrossen,
men det hann börja innan jag slutade jobba så..
 

Kommentarer
Postat av: NICOLE

sv Samma här! kom hem 21 nu , ganska trött :D

Ja, fast man undrar ändå vad det var som spökade. :) Ah det är så sjukt att pulsen ökar så, men du hade väl skräck för det? Då är det ju toppen att du kan "ta med den hem" :D då du är lugn och avslappnad.

Ah bääääst :D Jag MÅSTE ha en nu, även på gymnasiet. Vi har såååå sjuuukt mycket så måste ha koll på allt :)

2013-07-17 @ 22:25:46
URL: http://nnnnicolee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0