Nagellack

Igårkväll målade jag naglarna medans jag satt och tittade på
CSI Miami. De senaste veckorna har jag haft gelenaglar men
kände att naglarna behöver få vila lite från det, så istället
testade jag då att måla dem med en ny färg från Depend.
Blev en silver/gråaktig färg denna gång, ganska fin men inte en
av mina favoriter om man säger så.
 
I alla fall.. Kom på att jag har sjukt mycket nagellack hemma i
Umeå. Sist jag räknade tror jag att det var kring 30 olika färger
som finns i mitt sminkbord. Har haft ett litet beroende av att
köpa nagellack, haha. Sedan har jag även sjukt mycket
ögonskuggor, närmare 80-90 stycken sist jag räknade.
Det är galet mycket!
 
 
 
Har ni något ni är beroende av att köpa, tillexempel nagellack,
skor, smink eller något?

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag har ett sko beroende :D
Handlar minst 1 par skor i månaden:D

Svar : Jaså då har ni bott länge tsm :D
och det funkar bra :D Så kul :D

2013-01-12 @ 14:02:44
URL: http://lindahjaren.webblogg.se
Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.♛

jag är beroende av jackor! kan köpa hela tiden, hahaha :D

sv: idag har jag inte gjort så mycket, dudå? :D

2013-01-12 @ 14:26:25
URL: http://tjejenida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0