Måndag

Jullovet är över för denna gång, och det här var faktiskt första
jullovet på länge som jag slapp plugg helt och hållet. En otroligt
skön känsla! Men nu är det back to school och nästa lov är
inte förrän till sommaren. Känns.. tungt. Bara två veckor kvar
av praktiken också, sedan ska jag tillbaka ner till Umeå.
Blandade känslor inför det. Ska bli kul att komma till storstan igen
men kommer sakna släkten.
 
Men nu är det i alla fall måndag, första dagen på praktiken
efter jullovet. Får se vad som händer idag. Har ett hembesök
som jag är lite smånervös över, men jag hoppas det går bra.
Dags att rengöra tatueringen, dra på sig kläder, dricka te och
sedan åka mot praktiken där jag stannar till 17.00.
 

Kommentarer
Postat av: ebba

hoppas du får en toppen måndag :)

2013-01-07 @ 11:51:02
URL: http://ebbalinneaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0