Lista

 

Visste du att..
att jag vill ha - Chips och dip, haha
att jag lyssnar mest på - Nickelback
att min första riktiga kyss - Var för längesedan
att jag avskyr när folk snackar - skit
att kärlek är - mysig
att jag gillar att - kramas
att jag alltid kommer att - Vara mig själv
att jag är hemligt förälskad i -
Om det är hemligt ska jag väl inte säga det.. 
att min mobiltelefon är -
en iPhone 4S
att idag har jag - varit ut på promenad och sedan myst med
Diesel resten av dagen framför tv:n.
att jag just nu tänker på -  hur gärna jag vill ha choklad, haha.
att i morgon kommer jag -  Sova tills jag vaknar av mig själv
att jag hoppas – Att min sovmorgon imorrn blir till minst 10.


Har du:
Någon som förstår dig? - Ja
Någon som du saknar?  - Åh ja!
Någon som du hatar? - Yesbox
Har du pratat med någon idag? - Ja flera stycken
Har du gråtit idag? - Nej
Har du skrattat idag?Ja


Jag:
Svär ofta? - Tyvärr, haha
Sjunger i duschen? Ibland
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? - Haha njaa..
Skrattar åt dina egna skämt? - Haha ja ibland
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? – Japp!

 

Har du:
piercingar? 6 stycken
Syskon? -  Halvsyskon
Jobb? - Studerar men jobbade i sommar.
Rymt hemifrån? Nej
Färgat håret? - Ja flera gånger
Bra självförtroende? - Det beror på, ibland bättre, ibland sämre.
Sagt "jag älskar dig" till någon? - Ja
Varit kär? - Ja
Gjort något olagligt? - Det har nog alla
Somnat i skolan? - Haha ja några gånger
Sett en fallande stjärna och önskat? - Ja
Smugit ut utan lov? - Säkert
En hemlighet som ingen annan vet? - Japp
Sovit en hel dag? - Haha ja senast när jag var riktigt bakis, fy..
Somnat gråtande? - Ja
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? - Nej
Blivit generad inför folk? -  Haha ja
Varit kär i någon utan att säga det till personen? - Ja
Varit på en festival? - Yesbox
Haft ett förhållande i under en månad? - Jo
Färgat ditt hår svart? - Nej det är redan så mörkt så har aldrig
behövt färga svart.

 

Vad:
Längtar du till mest just nu? - Allt möjligt
Ska du göra i helgen? - Ta det lugnt och mysa med Diesel
Har du för kläder på dig? - Svarta träningsbyxor, turkost linne
Gjorde du igår? - Såg Jersey Shore, myste med Diesel
Ska du göra i sommar? - Kanske jobba och resa, får väl se.
Åt du senast? - Mat
Har du för mobil? - iPhone 4S
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? Skrika som ett as

 

Allmänt:
Har du pussat en groda?  Nej usch och fy!
Kan du hjula? Haha nej, failar stort på det.
Biter du på naglarna? Tyvärr
Skulle du kunna hoppa fallskärm? Aldrig, är höjdrädd!
Har du sjungit inför publik? Ja
Följer du mode? Använder det jag tycker är snyggt.
Är du blyg? Beror på vem jag umgås med.


Kommentarer
Postat av: Sandie

Jag vill också ha chips och dipp!

2013-01-06 @ 00:49:47
URL: http://chipset.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0