Dagens

 

Dagens skönaste: Att jag får helg om cirka fyra timmar!
Dagens längtar efter: Diesel och Kosmos
Dagens vill ha: Skrovmål, hihi.
Dagens roligaste: Här på kontoret med kollegorna
Dagens tråkigaste:Har inte hunnit ha tråkigt ännu

Dagens planerade tv-tittande: Jersey Shore, CSI Miami
Dagens humör: Ont i magen, trött
Dagens smink: Osminkad

Dagens frisyr: Utsläppt
Dagens goda: Frukosten (morotskaka och te, inte superbra
till frukost men det är ju fredag, hihi)

Dagens klädsel: Tyvärr är lodiskläderna på idag, orkade inte
ta något annat när jag bara ska hålla mig på kontoret och inte
träffa klienter
Dagens låt: Petra Marklund - Händerna mot himlen

Dagens middag: Blir nog ett miniskrov på kiosken

Dagens dryck: Än så länge bara te och cola

Dagens godis: Inget

Dagens skratt: Med kollegorna

Dagens bilresa: Till praktiken

Dagens telefonsamtal: Med klienter

Dagens musik: Radion surrar och det dyker upp låtar lite då och då

Dagens ”ångest”: Ingen alls, skönt!

Kommentarer
Postat av: altin

Va med i veckans blogg där du och din blogg kan ha chansen att synas framför mina 400-500 blogg läsare!;) altinsphotos.blogg.se/2013/january/veckans-blogg.html#comment

2013-01-11 @ 17:54:17
URL: http://altinsphotos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0