Schema

 
Tidig tisdagsmorgon men det ska nog gå bra, får se det positivt att jag
slutar redan klockan 12. 08.00 ska jag träffa gruppen för att göra
ett grupparbete inför det sista seminariumet. Om vi inte skulle hinna
färdigt på två timmar blir det att arbete en stund efter seminariumet,
men förhoppningsvis är vi effektiva och hinner färdigt. Klockan 10.15
är det dags för seminarium, får väl se hur det går. Hoppas det går bra!
Skönt att sluta klockan 12 i alla fall och vara ledig imorgon, inte illa.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Det blev Maränger och sen en sockerkaka :)
Marängerna gör jag ju helt själv men sockerkakan köpte jag i sådan där mix. Bara för att göra någonting :)

2013-02-12 @ 10:41:20
URL: http://misscookie.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0