Måndag

Igårkväll var jag helt sjukt slut, låg i soffan och orkade inte göra
någonting för jag hade feber. Imorse vaknade jag upp piggare
i alla fall, näsan rinner inte, febern är i princip borta men den
dumma hostan och det halsonda är kvar. Men det känns som
att det börjar gå åt rätt håll i alla fall, håller tummarna för att jag
orkar skoldagen mellan 10-16.
 
Utöver skola så blir det väldigt lugnt idag. Är som sagt fortfarande
förkyld och sjuk så ska bara hem, laga mat, duscha och sen
ligga i soffan hela kvällen. Precis som de senaste dagarna, haha.

Kommentarer
Postat av: Nelly Stigh

okej mysigt:)
kraam!

2013-02-18 @ 09:08:13
URL: http://nellystigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0