xXx

Under förmiddagen försökte jag plugga men det gick verkligen
inte bra.. Skrev drygt en sida på några timmar, frustrerande då
jag hade hoppats få ihop lite mer under den tiden.. Men jag är
igång med det allra sista skolarbetet och det känns riktigt skönt!
Eftermiddagen och kvällen har jag spenderat framför tv:n samtidigt
som jag försökt påbörja årsresumén som jag ska publicera på
nyårsafton. Nu väntar jag på att xXx ska börja, en av mina favorit-
filmer då Vin Diesel är med, hihi. Sedan blir det att nanna kudde
för imorgon ringer klockan tidigt då en lååång skoldag väntar.
 

Kommentarer
Postat av: NICOLE

Usch vad jobbigt att motivationen är så bortblåst.. hoppas den infinner sig :) Men skönt att vara igång med sista arbetet :D
& hoppas det blir en bra dag i skolan imorgon :D

SV Ja en del är det :) Men jag vill ha kvar lite barnslighet i mig sen även när jag får kiddos :)

2013-12-03 @ 21:54:30
URL: http://nnnnicolee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0