Vart försvann den?

 
Trots tre timmars rast mitt under dagen så har denna dag
rusat iväg. Tiden har verkligen sprungit iväg och försvunnit, haha.
Juridikseminariet ska vi inte ens prata om, usch. Juridik är svårt
och komplicerat, så är det bara. Tur att jag inte blev jurist!
Håltimmen/rasten på tre timmar var inte så värst tråkig ändå.
Satt och pratade med Martina hur länge som helst, och vips hade
många minutrar gått. Sedan fick jag positiva besked från en
arbetsgivare i södra Sverige, det gillas! Sista seminariumet
var snabbt avklarat och jag kunde hoppa på bussen en halvtimme
tidigare än planerat.

Här hemma har tiden verkligen försvunnit. Känns som att jag inte
har hunnit göra något sedan jag kom hem vid 16.30. Jag hade tänkt
se Paradise Hotel men har inte ännu hunnit göra det, haha. Det får
bli efter Halvåtta hos mig. Ska även försöka lägga mig i tid ikväll då
jag måste upp tidigt imorgon och ta ett dumt prov till min sjukdoms-
utredning..

Kommentarer
Postat av: NICOLE

Kul med att de ringde :D Hoppas det går hela vägen!

SV Haha ja :) MEn du har väl inte insett det än förmodligen :)
Det är HEEEMSKT. Vi är ju vana att träffas rätt mycket ändå, så de är jäkligt jobbigt..

2013-12-04 @ 20:09:33
URL: http://nnnnicolee.blogg.se
Postat av: Kimmey ~ Kung varje dag

sv: Aha, vad läser du för något då? :)

2013-12-04 @ 23:01:35
URL: http://bimbolie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0