Underbar tid

Jag har redan haft en veckas jullov och har det framtill 7 januari.
Behöver jag säga att jag njuter? Strosar runt hemma hos mamma
med pyjamas hur länge som helst, är vaken länge, har oplanerade
dagar och gör det jag känner för, fikar med släkten, har tända ljus
och dricker glögg. Jag älskar detta! Hela december är en mysig
och underbar månad med julbak, adventsljusstakar, julklapps-
inhandling och så vidare. Men det bästa är framför mig: julafton
och nyårsafton. Två högtider som jag älskar, de är så mysiga!
 
 

Kommentarer
Postat av: NICOLE

Åh kände verkligen mysfaktorn i det inlägget :D Kär i högtiden, precis som jag känner jag haha :))

SV Jo det är klart man hellre slipper haha, men MYCKET hellre det än tentaplugg känner jag. Hatar prov :o

Gött att vara klar :D Jag är snart också det.

2013-12-18 @ 18:10:11
URL: http://nnnnicolee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0