Torsdag

 
Jisses vad man äter under jul! Jag kommer rulla fram när det här
jullovet är över. Igår var det en mysig dag med god mat, fika,
godis, glögg och bra filmer. Förutom allt ätande så hann jag även
plöja igenom fyra filmer under gårdagen: Ronja Rövardotter
(nostalgi!), Skärgårdsdoktorn, Den fördömde och Snabba cash.

Nu är det en ny dag, annandag jul, och idag ska det också ätas
massor, haha. Ska strax mätta magen med frukost och senare idag
ska vi på middag till mommo. Mysigt! Att mommo bjuder på middag
under annandagen är en tradition som vi har haft ända sedan jag var
liten. Men utöver middagen har jag inget särskilt planerat idag.
Gör ni något speciellt idag?

Kommentarer
Postat av: veronica eriksson

Hahaha håller med dig, man äter tills man på riktigt inte får i sig en enda smula till! :) Kram

2013-12-26 @ 14:05:31
URL: http://vveronicas.com/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0