Torsdag

 
Första jullovsdagen och jag var uppe klockan 06.00, inte illa!
Sitter i min onepiece med frukosten bredvid mig, läser bloggar,
svarar på kommentarer och så vidare. Himla mysigt! Om ett tag
hade jag tänkt försöka skriva lite på fördjupningsarbetet. Har inte
allt för mycket kvar att skriva, men blir nog lite trix och fix för att
hålla mig inom ramen av 4000 ord, haha. När jag lessnar på
skrivandet (vilket lär bli ganska omgående..) så ska jag ta det
lugnt, se tv, duscha och såntdär. Hemmamys helt enkelt.

Föresten, vad fasiken har vi för väder? Imorse när jag vaknade
var det nästan +8 grader ute! Igår var det också riktigt varmt, så
snön har börjat försvinna och gräsytorna blir större och större.
Knasväder mitt i december!

Kommentarer
Postat av: Paulina Holmberg

vad härligt med lite jullov :D

2013-12-12 @ 11:48:26
URL: http://paulinaholmberg.blogg.se/
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Ja det förstår jag det att du vill vara klar med skrivandet innan du åker iväg till din mamma. Det låter som om du kommer få en mysig ledighet:)

2013-12-12 @ 13:08:38
URL: http://patriciac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0