Tips till nyår

Om 21 dagar är det nyårsafton och då brukar de flesta klä upp sig
och fixa till sig lite extra. Själv är jag en sån person som älskar
glitter, och då menar jag verkligen älskar!

På nyår blir det glitterögonskugga, glittrande nagellack och
glittrande halsband för min del. Har även uppmärksammat
att Loréal har kommit ut med en ny mascara som glittrar.
Passar bra nu när det blir jul och nyår. Själv använder jag inte
mascara särskilt ofta då jag har så mörka och långa ögonfransar,
men ibland händer det så kanske borde införskaffa denna mascaran.
Har någon provat den?
 
 

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: Ja, sno dem du, och du behöver inte länka tillbaka, för jag tog dem ur mitt arkiv men jag är ganska säker på att jag själv stal dem från någon från första början :)

guuud vad häftigt med en glittrande mascara :)

2013-12-10 @ 18:09:43
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: patriciac.blogg.se

Jag har inte provat, men den kanske vore något att ha:)

sv: Ja du, det händer inte så mycket här hemma. Tänkte ta och krypa ner i ett bad så fort brödet är klart, annars blir det nog mest mys i soffan:)

2013-12-10 @ 18:10:17
URL: http://patriciac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0