Schema

 
Detta blir årets sista inlägg om vad jag har i skolan, för idag tar
jag nämligen jullov! Kommer dock behöva skriva på mitt
fördjupningsarbete men har inget mer schemalagt detta år.
Har som mål att göra färdigt arbetet till 23:e december så jag får ett
ledigt jullov. Dock kommer arbetet inte bli inlämnat förrän den 7 januari
men vore skönt att få det färdigskrivet i alla fall före så jag får njuta
av lediga dagar.

Idag står arbetsseminarium på schemat mellan 9-16. Det hör till
fördjupningsarbetet som vi skriver i BUF-kursen. Får ställa frågor
till läraren, ger tips åt varandra och så vidare, blir som ett
handledningstillfälle eftersom det är enda gången vi får fråga
läraren om något. Tufft men sant! Hoppas dagen går fort i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0